середа, 17 лютого 2016 р.

Вірджинія Сатир: Моя декларація самоповаги

Я це я.
В цілому світі немає людини точно такої ж, як я.

Звичайно, є люди чимось схожі на мене, але немає жодної людини, що  повністю повторює мене.

Все, що виходить від мене, це виключно моє, бо це мій вибір.

Мені належить все, що в мені є: моє тіло і всі його рухи, моя  свідомість, включаючи всі думки і ідеї, які через нього проходять.
Мої очі і те, що вони бачать, мої почуття, якими б вони не були, - злість, радість, роздратування, любов, розчарування, захоплення. Мій рот і всі слова, які він вимовляє, будь вони ввічливі, милі, правильні чи жорсткі і неправильні.
Мій голос, м'який або грубий, і всі мої вчинки, спрямовані як на мене, так і на тих, що оточують.

Мені належать мої тріумфи і успіхи, помилки і невдачі.

Оскільки я вся належу собі, то можу дуже близько пізнати себе і таким чином подружитися з собою, полюбити себе і всі складові мене, і тому я можу направити всі свої дії в русло своїх інтересів.

Я знаю, що мене не влаштовує, також знаю, що є щось, чого я про себе не знаю.
Але я ж себе люблю і тому можу сміливо діяти, щоб змінити те, що мене не влаштовує, а також намагатися дізнатися те, чого я не знаю.

Я - це я в незалежності від того, що я говорю, що я роблю, як виглядаю, що я думаю і відчуваю.
Все це тільки моє, і це відображає моє становище в даний момент часу.

Коли я обдумую, як я виглядала, що говорила, що робила, що думала і відчувала, я можу відкинути те, що мені не подобається, залишити те, що мене влаштовує, замінивши відкинуте чимось новим, більш відповідним.

Я можу чути і слухати, говорити і робити.
У мене є всі можливості для того, щоб бути близькою і корисною іншим людям.
Все для того, щоб розбиратися в світі людей і речей, що оточують мене.

Я належу собі, тому я можу сама себе створювати.

Я це я.

Зі мною все в порядку

Вірджинія Сатир

Немає коментарів:

Дописати коментар