середа, 16 березня 2016 р.

Як уникнути непорозумінь з людьми

Я приймаю тебе таким, який ти є. Ти просто мій друг.
Я прийму тебе просто з Любові до тебе.
Якщо ти хром, що не попрошу станцювати.
Якщо не любиш того чи іншого, не покличу їх разом з тобою в гості.
Якщо голодуєш, нагодую.
Я не стану ділити тебе на частини, щоб краще пізнати.
Ти не цей вчинок, і не інший, і не сума цих вчинків.
Я не стану судити про тебе ні за цими словами, ні по цим діям. По словах і вчинках я буду судити по тобі.
Але і ти повинен так само прийняти мене.
Мені нема чого робити з одним, який не знає мене і вимагає пояснень.
Чи не в моїй владі передати тобі себе за допомогою кволого вітру слів.
Я - гора. Гору можна споглядати, вдивляючись ...
Як же я поясню тобі те, що не було почуто твоєю любов'ю?
Антуан де Сент-Екзюпері, "Цитадель"

Немає коментарів:

Дописати коментар