понеділок, 11 квітня 2016 р.

вправа "таємний доброчинець"

Я дуже люблю цю вправу використовувати в групах, де є проблема з міжгруповою взаємодією, чи психо-емоційним кліматом. Ця вправа стимулює комунікацію між учасниками, підвищує їх інтерес один до одного. 
ХІД ВПРАВИ: 
Учасники пишуть свої імена на маленьких стікерах, які скручуються. По черзі кожен обирає якийсь стікер і нікому його не показує. Завдання учасників зробити якусь таємну послугу тому, чиє ім'я він витяг. На це зазвичай я даю час від одного дня до тижня. На наступній зустрічі ми обговорюємо  чи хтось здогадався хто його таємний доброчинець та яку послугу робив сам учасник, що нового група дізналася за цей час один про одного.
Вправа якось спала мені на думку, коли всі мої методи стимуляції міжгрупової взаємодії класу потерпіли поразку. 

Немає коментарів:

Дописати коментар